sobota, 24 września 2016

Szal wielofunkcyjny

  
   Jestem zmarzluchem. Temperatura spadła parę stopni, a ja zmieniłam kołdrę na zimową, schowałam letnie buty i wieczory spędzam pod kocem z kubkiem kakao. Na Facebooku mam dodaną do ulubionych stronę "Jestem zołzą" i ostatnio mój ulubiony mem to ten, "że sezon na nie wiadomo w co się ubrać uważam za otwarty". Ja najchętniej wyciągnęłabym buty i kurtkę zimową. Podczas gdy inni chodzą w koszulkach z krótkim rękawem. I tu z pomocą przychodzi mój niezawodny szal. Wygląda bardziej jak koc. Kupiłam go w Cubusie. W taką pogodę najczęściej zakładam czarna ramoneskę, granatową kurtkę jeansowa, albo szarą bluzę, a dodanie szala ożywia stylizację i sprawia, że jest mi dużo cieplej. Szal wykorzystuję też latem podczas grilla i innych imprez w plenerze. Świetnie sprawdzi się jako podkładka kiedy trzeba usiąść na trawie, albo brudnej ławce (szczególnie w jasnych spodniach) i jako koc kiedy zrobi się chłodniej. Poniżej przedstawiam kilka stylizacji z szalem w roli głównej. H&M w obecnej kolekcji posiada bardzo dużo modeli w przystępnej cenie. Niestety nie wiem jak z jakością. Bardzo polecam te z Cubusa, swój mam około trzech lat, jest na prawdę wielki, nie oszczędzam go i bardzo dobrze się trzyma.

1. Spodnie Lee 231,20 zł
2. Sweter s.Oliver 169 zł


1. Sukienka H&M 79,90 zł
2. Kamizelka H&M 129,90 zł
5. Bransoletki Mokobelle około 890 zł




1. Spodnie Zara 139 zł
2. Bluza GAP 189 zł
4. Torebka Esprit 299 zł

3 komentarze:

  1. Mam szal z cebula taki wielki szary,zgadzam się z Tobą,jest idealny. Twój blog chętnie odwiedzam, wszystkie wpisy świetne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal. Masz fajny blog, będę tu częściej zaglądał.

    OdpowiedzUsuń