środa, 26 października 2016

Moje ulubione marki

   Z dystansem podchodzę do nowości. Jeśli już znajdę markę, która spełnia moje oczekiwania co do jakości, to się jej trzymam. Dlatego mam tylko kilka ulubionych sklepów. Jeśli chcę coś kupić, to zawsze najpierw przeglądam ich ofertę. Dopiero kiedy nic nie znajdę, szukam w innych sklepach. Co i gdzie kupuję:



Benetton - swetry
GAP - koszulki, bluzy
Abercrombie & Fitch - bluzy, koszulki
F&F - piżamy
H&M - okrycia wierzchnie, spodnie, ubrania na lato
Zara - okrycia wierzchnie, dodatki, spodnie
Massimo Dutti - marynarki, okrycia wierzchnie, bluzki
Reserved - dodatki i bielizna
Cubus - szaliki
Badura, Prima Moda, Pier One - buty
Stradivarius - okrycia wierzchnie
Top Secret - sukienki, swetry
Tommy Hilfiger - buty
A po za tym:
Anna Field, Even&Odd, Top Shop, New Look, River Island, Only.


1. Jesienna Oferta  Image Banner 750 x 200

1 komentarz:

  1. ZARA <3

    to sklep, który ostatnio bardzo często jest przeze mnie odwiedzany :)
    prawie 75% mojej szafy to Zara :P

    OdpowiedzUsuń