niedziela, 13 listopada 2016

Nowości w kosmetyczce

   Nigdy nie miałam większych problemów z cerą, a w ciąży była wręcz idealna. Teraz też nie ma tragedii, nie mam wyprysków, jednak pojawiło się bardzo dużo zatkanych porów. Na brodzie i nosie miałam często, ale oprócz tego mam jeszcze na czole i policzkach. Dzisiaj pokaże wam jakie nowości kosmetyczne pojawiły się u mnie do walki o idealna cerę.


   Krem i żel do mycia twarzy z La Roche-Posay. Używałam już ich kilka razy na przemian z kosmetykami z Clinique 3-Step. Teraz postanowiłam do nich wrócić. Krem to Effaclar K(+). Dostępne są miedzy innymi w drogerii Super Pharm. Niestety drogeria nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej. Po użyciu żelu twarz jest dokładnie oczyszczona i nie ma tego nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Krem natomiast ma bardzo delikatną konsystencję i szybko się wchłania.



    Produkty marki Alpha-H to nowość w mojej kosmetyczce. Poleciła mi je koleżanka. Ich flagowym produktem jest kosmetyk o konsystencji toniku o nazwie Liquid Gold. Po za tym firma przesłała mi krem pod oczy i żel do mycia twarzy. Wszystkie trzy kosmetyki są godne polecenia.


   Najważniejsze w uzyskaniu zdrowej cery jest jej dokładne oczyszczanie. Ile razy to słyszałam i zawsze dokładnie zmywałam makijaż a nadal miałam zatkane pory. Aż w końcu kupiłam szczoteczkę do mycia twarzy. Dla mnie jest to odkrycie roku. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekty.
Kolejną nowością jest podkład marki Clarins Skin Illusion. Przy zakupie kosmetyków kieruję się głównie dużą ilością pozytywnych opinii w internecie oraz poleceniami koleżanek. Ten podkład przez wiele osób uważany jest za idealny. Ja na razie mam co do niego mieszane uczucia, bo bardzo podkreśla mi suche skórki. Tylko nie wiem czy nie jest to spowodowane innymi zabiegami kosmetycznymi, więc dam mu jeszcze szansę. Zwłaszcza, że po za tym ma same zalety. Jest bardzo delikatny, nie tworzy efektu maski, nie zapycha porów i ładnie pachnie.
Koleżanka poradziła mi jeszcze, abym do wycierania twarzy używała bezzapachowego ręcznika papierowego. Wszystkie kosmetyki używam od dwóch tygodni i widzę ogromną różnicę. A jakie są wasze sposoby na idealnie czystą cerę? 

1. La Roche-Posay Effaclar żel do mycia twarzy
2. La Roche-Posay Effaclar K(+) krem do twarzy
3. Alpha-H Liguid Gold 
4. Podkład Clarins Skin Illusion
5. Szczoteczka do mycia twarzy Girls best friends

1. Jesienna Oferta  Image Banner 750 x 200

2 komentarze:

  1. Skorzystam z porad. Tez nigdy niemialam problemow z cera a teraz niestety zatkane pory daja sie we znaki.... bardzo przypadl mi do gustu podklad...jednak jego cena powala.... 😨
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj jest promocja na stronie douglas -20%. Podkład z firmy Bourjois też jest bardzo delikatny, niestety nie pamiętam jego nazwy. A jest znacznie tańszy, kosztuje około 40zł.

    OdpowiedzUsuń